Gołdapska Karta Mieszkańca to program skierowany do osób zamieszkujących Gminę Gołdap, który daje dostęp do zniżek, ulg i preferencji u partnerów programu oraz w obiektach i usługach gminnych.
– Karta ma charakter osobisty
– Jest bezpłatna przy pierwszym wydaniu
– Może mieć formę elektroniczną (w aplikacji Moja Gołdap) lub fizyczną
– Obie formy mają taką samą ważność i uprawnienia
Z Karty mogą korzystać również dzieci mieszkańców – do 18. roku życia, a w przypadku kontynuowania nauki nawet do 25. roku życia.
Jak złożyć wniosek?
Wniosek o wydanie Gołdapskiej Karty Mieszkańca możesz złożyć:
– w aplikacji Moja Gołdap, (dostępnej w Google Play i AppStore);
– na stronie internetowej www.karta.goldap.pl;
– tradycyjnie – papierowo w Punkcie Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Karta wydawana jest na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia po ponownej weryfikacji.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Komunikacji Społecznej i Promocji:
Adres: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, pokój nr. 12
Telefon: 87 615 60 48
E-mail: damian.dzieciol@goldap.pl
Urząd Miejski w Gołdapi
